Kormányzati Ügyfélvonal segíti az elektronikus ügyintézést!

Tisztelt Ügyfelek!

 

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

 

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

 

-   segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

 

-   technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

 

-    ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

 

-    kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

 

-   intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

 

-  SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

 

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.